به دنبال تاخير در عرضه حل مشکلات سرويس پست الکترونيکي Gmail، مديران مرکز Google Apps با شکايت‌هاي فراوان کاربران براي مشکلات اين سرويس اينترنتي مواجه شدند.

گوگل در فروم اصلي گفت‌وگو در مورد Google Apps اعلام کرد که اين شرکت از مشکلات پيش‌روي کاربران براي ورود به پست الکترونيکي خود در سرويس Gmail مطلع است و به زودي اين مشکل را حل خواهد کرد.

شرکت گوگل در مورد علت بروز اين مشکلات در سرويس پست الکترونيکي Gmail و علت اصلي تاخير اين شرکت در حل کردن مشکات ياد شده توضيحي نداده است. بر اساس اين مشکل، زماني که کاربران قصد ورود به سرويس Gmail را دارند با پيغام خطاي 502 مواجه مي‌شوند.

گوگل ادعا کرده است که اين اختلال تنها تعداد کمي از مشترکان سرويس Gmail را تحت تاثير قرار داده است. اين مسئله مي‌تواند براي مديران Google Apps به عنوان يک مسکن براي آرامش موقتي محسوب شود.

يکي از مديران مرکز Google Apps که خود را "بيل دبليو."(Bill W.) معرفي کرد، با نوشتن يک مطلب مجزا در فروم گوگل اظهار داشت که مديرعامل اين شرکت از مشکل پيش‌ آمده براي Gmail بسيار ناراحت است.

او در اين باره نوشت: «گروه‌هاي پشتيباني سرويس Gmail اعلام کرده‌اند که اين مشکل فقط شامل تعداد کمي از مشترکان شده است. اين مشکل موقتي نبوده و براي رفع آن زمان زيادي سپري شده است. من بايد بار ديگر در اين زمينه با مديران ارشد گوگل صحبت کنم تا هر چه سريع‌تر کاربران بتوانند به راحتي به پست الکترونيکي خود دسترسي داشته باشند».

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

comments : 0

ارسال یک نظر