يكی از هدف‌های تبليغات چريكی، جبران كردن بودجه اندك تبليغاتی با فكرهای تازه و نوبه‌نو است؛ خب، گمان نمی‌كنم ارزان‌تر از اين بتوان به يك تبليغات خيره‌كننده دست يافت: اين‌كه با چسباندن نوار‌چسب‌هايی بر ويترين كفش‌فروشی‌تان، وانمود كنيد كه كسی شيشه آن را شكسته است و بعد برداريد بر كاغذی نصب‌شده بر همان شيشه بنويسيد: «می‌دانيم كه كفش‌های‌مان خيلی باحال است؛ اما دفعه بعد، از در ورودی استفاده كنيد».

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

comments : 0

ارسال یک نظر