برخي رسانه‌هاي داخلي اظهارات رحيم مشايي را منتشر نکردند. شايد آنها مي‌دانستند که رحيم مشايي امروز خواهد گفت: «من اين حرف‌ها را نزدم و اين برخي خبرنگاران هستند که دنبال اين حرف‌ها هستند».


نشد دل ما خوش باشه كه اين حاج رحيم آقا يه حرفي بزنه بعد هم تكذيب نكنه !!

ايشون فرمودند اصلا بحث من اين نبود؛ شما خبرنگاران هميشه به‌دنبال چيزهاي خاصي هستيد و شما اين چيزها را منتقل مي‌كنيد.
عين جمله‌ي من در يك بحث كلي، اين بود كه عنوان كردم، امروز بين ملت‌هاي دنيا، افتخار ملت ايران اين است كه هيچ دشمني ندارد، نه ايران دشمني با ملتي دارد و نه هيچ ملتي در دنيا حتي اسراييل.

حالا اين وسط صداي ضبط شده ايشون چرا رو ضبط همه دستكاري شده، خدا ميدونه :)

ايشون همچنين تاكيد كردن به دروغ نوشتند و به‌جاي اين‌كه از قول من بنويسيد كه عنوان كردم، ما با كسي دشمني نداريم، گفته‌اند كه بنده گفته‌ام، ما با ملت اسرائيل دوست هستيم كه من اصلا چنين حرفي را نزده‌ام.

«فردا»، پيشنهاد مي‌کند براي روشن شدن موضوع فايل صوتي سخنراني مشايي روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گيرد


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

comments : 0

ارسال یک نظر