شبكه‌هاي مختلف سيما در سه شنبه آخر سال 11 فيلم و انيميشن شاخص دنيا را پخش مي‌كنند.

به نقل از ستاد اطلاع رساني فيلم‌هاي نوروزي، فيلم‌هاي سينمايي:

"مسابقه "، "عصر يخبندان3 "، "آسترو "، " پرواز "، "فرود "، "نقطه انهدام "، "نابودگر4 "، "شكارچيان ذهن "، "منطقه9 "، "جان سخت 4 " و "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين " در آخرين سه شنبه سال 88 از شبكه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

بنابراين گزارش، مشخصات فيلم‌هاي سه شنبه 25 اسفندماه به شرح زير است:

**مسابقه
فيلم سينمايي "مسابقه " سه شنبه 25اسفندماه ساعت 17 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
در سال 2012، اوضاع اقتصادي آمريكا به شدت درهم ريخته، جرم و جنايت گسترش زيادي پيدا كرده است، به همين دليل زندان‌ها از مجرمين پر شده است. عده‌اي از افراد سودجو، زندان‌هاي خصوصي داير كرده‌اند و زندان‌هاي خطرناك را در آنجا نگهداري مي‌كنند.
فيلم سينمايي "مسابقه " ساخته پل اندرسـون محصول مشترك سال 2008كشورهاي آلمان، انگليس و آمريكا است.

**عصريخ‌بندان3
فـيلـم سينمايي "عـصر يخبندان 3 " به كارگرداني كارلوس سالدانا سه شنبه 25اسفند ماه ساعت 16:10 از شبكه دو پخش خواهد شد.
داستان در مورد ورود به سرزمين دايناسورهاست. ديگو، الي، سيد و باقي حيوانات وارد منطقه جديدي مي شوند كه در آن دايناسورها زندگي مي كنند. سيد كه از سه تخم حيوان مراقبت مي‌كند بعد از اينكه آنها سر از تخمشان بيرون مي‌آورند متوجه مي‌شوند كه سه بچه دايناسور هستند، سيد از آنها مراقبت مي كند و با ورود مادر دايناسورها سيد همراه با بقيه بچه دايناسورها رفته و ازگروه جدا مي شود.
فيلم سينمايي "عـصر يخـبـندان 3 " محصول سال 2009 كشور آمريكاست.

**آسترو
فـيلـم سينمايي "آسترو " محصول سال 2009 كشورهاي هنگ كنگ، آمريكا و ژاپن سه شنبه 25اسفـند ماه ساعت 17:35 از شبكه دو پخش خواهد شد.
زمين به يك گاراژ ربات‌هاي اسقاطي تبديل شده و تنها قسمتي از آن به نام متروسيتي در وراي آن مشغول پروازاست. در متروسيتي دكتر "الفان " با همكاري دكتر "تنما " دو منبع انرژي به نام‌هاي هسته آبي و قرمز پيدا كرده‌اند.
كريستين بل ونيكلاس كيج در فـيـلـم سينمايي "آسترو " به كارگرداني ديويد بورس به ايفاي نقش پرداختند.

**پرواز
فـيـلـم سينمايـي " پرواز " (up) به كارگرداني پيتر داكتر سه شنبه 25اسفـنـد ساعت 19:10 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با بيان دوران پسر كوچكي شروع مي شود كه با دختري به نام الي كه هم سن و سال خودش است آشنا مي‌شود. كارل متوجه مي شود كه روياي رفتن به آمريكاي جنوبي در هر دوي آنها مشترك است. آنها با هم ازدواج كرده و تصميم مي‌گيرند تا براي رفتن به آنجا پول‌هاي خود را جمع كنند ولي هربار پس انداز خود را براي مشكلي خرج مي‌كنند.

**فرود
فـيلـم سينمايي "فـرود " سه شنبه 25 اسفــندماه ساعت23:45 از شبكه دو پخش مي‌شود.
داستان در مورد جك بندر يك مامور پليس FBI است كه به عنوان عضو مذاكره كننده در ماموريت‌ها حضور مي يابد. تلاش او براين است كه شرايط بحراني بدون خشونت خاتمه يابد، اما اين تفكر از سوي فرمانده او "لورنزو " مورد پذيرش نيست.
آنتوني ميكاييل هال و امي هادسون در فـيـلـم سينمايي "فـرود " به كارگرداني آرمانت ماسـتروياني محصول سال 2007 كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

**نقطه انهدام
فـيلـم سينمايي "نقطه انهدام " محصول سال 2007 كشور كانادا روز سه شنبه 25 اسفـندماه ساعت 15:30 از شبكه سه پخش مي‌شود.
دانشمندي يك دستگاه سفر در زمان اختراع مي كند. دستگاه از سوي سازمان تحقيقاتي مربوطه خطرناك اعلام مي‌شود و سعي مي شود جلوي ساخت آن گرفته شود و مخترع كار كه متوجه مي‌شود اين بهانه اي است تا نيروهاي امنيتي آمريكا دستگاه را در اختيار گيرند، به كمك دستگاه ناپديد مي‌شود در حاليكه يك دستگاه يدك دراختيار يكي ازهمكارانش است.
جيسون پريستلي، گاروين سانقورد و گاري هورسون در فـيـلـم سينمايي "نقطه انهدام " به كارگرداني جيسون بورك به ايفاي نقش پرداختند.

**نابودگر4
فـيلـم سينمايي "نابودگر4 " سه شنبه 25اسفـندماه ساعت 21 از شبكه سه پخش خواهد شد.
در سال 2003 يك جنايتكار به نام رايت كه به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت مي كند تا دكتر كاگان براي پژوهش از بدن او استفاده كند. در حمله اسكارنت به زمين كه صرفاً جان كان زنده مي ماند پي مي برند كه ترميناتورT800 جديد براي حمله به كار گرفته شده است.
كريستين بل، سام ورتينگتون و آنتوني يل چين در فـيـلـم سينمايي " نابودگر4 " به كارگرداني مك گينـتي محصول سال 2009 كشور آمريكا به ايفاي نقش پرداخته‌اند .

**شكارچيان ذهن
فـيلـم سينمايي "شكارچيان ذهن " سه شنبه 25 اسفـندماه ساعت 15:45از شبكه چهار پخش خواهد شد.
يك تيم حرفه‌اي از افسران جوان براي آموزش‌هاي بيشتر و يك رقابت نظامي به يك جزيره منتقل مي‌شوند. آنها با دنياي بيرون ارتباطي ندارند. اما ناگهان يكي از آنها به طرزمشكوكي كشته مي‌شود، آنها به يكديگر شك مي كنند و هر كدام تلاش مي كند جان خود را حفظ كند.
فـيـلـم سينمايي "شكارچيان ذهن " به كارگرداني ري هارلين محصول سال 2002 كشور كانادا و آمريكاست.

**منطقه 9
فـيلـم سينمايي "منطقه 9 " سه شنبه 25 اسفـندماه ساعت20:30 از شبكه چهار پخش مي شود.
موجودات فضايي با يك سفينه غول پيكر درآفريقا به زمين آمده‌اند و در يك منطقه قرنطينه زندگي كثيفي را مي گذرانند. آنها داراي سلاح‌هاي خاص خود هستند كه تنها خودشان قادر به شليك‌اند. دولت تصميم مي‌گيرد آنها را خلع سلاح كند.
شارلتو كوپلي و جيسون كوپ در فيلم سينمايي "منطـقـه9 " به كارگرداني نيل بلومكامپ به ايفاي نقش پرداختند.

**اينديانا جونر و قلمرو جمجمه بلورين
فـيلـم سينمايي "ايـنديانا جـونـز و قلـمرو جمـجمـه بـلورين " به كارگرداني استيون اسپـيـلبرگ سه شنبه 25اسفندماه ساعت 19از شبكه تهران پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فيلم با بازي هريسون فورد، كيت بلانچارد ، كارن آلن و شيا لابيوف خواهيد ديد: اينديا جونز كه اكنون به سنين پيري رسيده همراه با دوست قديمي‌اش مك، گرفتار يك گروه تبهكاري مي شوند كه گمان مي كنند ايندي محل اختفاي جمجمه بلورين را مي داند و مي خواهند او را وادار كنند كه آن محل را به آنها نشان دهد.
فـيلـم سينمايي "اينديانا جونزو قلـمرو جمجمه بلورين " محصول سال 2008 كشور آمريكا در ژانر حادثه‌اي، ماجراجويي و هيجاني ساخته شده است.

**جان سخت4
فـيلـم سينمايي "جان سـخت 4 " به كارگرداني لن وايـزمن40 دقيقه بامداد 26 اسفــند ماه از شبكه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي بروس ويليس، تيموتي اليفانت، جاستين لانگ و مگي كيوآمده: جان مك كلين پليسي ميانسال با يك زندگي ازهم پاشيده است و دختري كه جدا از او زندگي مي‌كند. او در ماموريت جديدش بايد يك هكر رايانه‌اي به نام " متيو فارل " را بازداشت كند. قبل از اين تعداد قابل توجهي از هكرها با انفجار خانه‌هايشان به گونه‌اي مرموز كشتهه شده‌اند و هنگامي كه "جان " براي دستگيري " متـيـو " به منزل او رفته است. "متيو " نيزهدف گلوله قرارمي گيرد.
فـيلـم سينمايي "جان سـخت 4 " محصول سال 2007 كشورهاي انگليس و آمريكا در ژانر حادثه‌اي، جنايي، هيجاني ساخته شده است.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

comments : 1

  1. صداقت  

    سلام. شبکه خبری صداقت مطلب شما رو روی سایت این پایگاه قرار داد . برای بازدید می تونید به آدرس www.sedaghatnews.irمراجعه کنید. با توجه به آمار بالای بازدید از این شبکه خبری اگر مایل به همکاری بودید با ما تماس بگیرید. ما به همین ترتیب با ذکر نام نویسنده و عنوان وبلاگ از مطالب استفاده می کنیم. شما هم در مقابل اگر خواستید می تونید صداقت نیوز را به بخش پیوندهای خودتون اضافه کنید.
    منتظر تماس شما هستیم.
    صداقت 24 ساعته است
    با تشکر- روابط عمومی شبکه خبری صداقت

ارسال یک نظر