در سرتاسر دنیا دوستی دارم

در این شهر بزرگ که پایانی نداره

روزها در گذره و هفته‌ها به سرعت سپری میشه

و قبل از اینکه متوجه بشم، یکسال گذشته

و چهره اوني كه دوستش دارم رو  نمی‌بینم

برای اینکه زندگی یک مسابقه سریع و وحشتناکه

میدونه که الان هم دوستش دارم !؟

همینطور که این روزها وقتی سراغش رو مي‌گرفتم

يا اون سراغي از من مي‌گرفت

اما ما جوانتر از این بودیم

و حالا سرمون شلوغه، آدم‌هايي خسته

خسته از بازی احمقانه

خسته از نام گذاری

به خودم مي‌گم: فردا بهش زنگ می‌زنم،

فقط نشون بدم که به فکرشم

اما فردا میاد و میره

و فاصله بین ما زیاد و زیاد میشه

در نزدیکی‌ها، هنوز دور دستهایی هست

براش يه پيامك ميره كه:

امروز من مرده‌ام

و این چیزیه که بدست میاریم و مستحقش هستیم

در نزدیکی‌ها، دوستی ناپدید میشه

همیشه بخاطر داشته باش منظورت از چیزی که میگی چیه

اگر کسی را دوست داری بهشون بگو

از اظهار وجود خودت نترس

در دسترس باش و به دیگران بگو چه نظری نسبت بهشون داري

برای اینکه وقتی تصمیم می‌گیری که الان زمان مناسبیه، ممکن دیر شده باشه

روزت را دریاب، هیچوقت حسرت ديروز رو نخور

و مهم‌تر از همه، به دوستان و خانواده‌ات نزدیک باش

به آن‌هائی که کمک کردن که از تو شخصی را بسازند که امروز هستی

اكنون ديگر من مرده‌ام

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

comments : 0

ارسال یک نظر